روز مسابقه دارت رسید، با یک ربع تاخیر یعنی ساعت ۸ و ربع رسیدم باشگاه،
با سنسی رفتیم و نون و خامه عسل خریدیم آوردیم و به بچه ها صبحونه دادیم

بعدش به سه گروه تقسیم شدیم: گ
روه جوانان و گروه نوجوانان و گروه خردسالان، آقا نادر شروع به نوشتن امتیاز ها کرد و من هم به عنوان داور مشغول شمارش امتیاز ها بودم. ابتدا نوبت گروه خردسالان شد

هر نفر برای خود یک امتیاز ۳۰۱ داشت. زمانی که دارت را پرتاب می کرد به هر امتیازی که می خورد، جمع می شد و از ۳۰۱ امتیازش کم می شد، هر کس زودتر به صفر امتیاز می رسید برنده محسوب می شد.

بازی با گروه خردسالان شروع شد. ابتدا نوعی نگرانی خاصی در وجودشون بود بعد دو سه دست پرتاب کردن، جوو مسابقه براشون عادی شد و با تمرکز بیشتری پرتاب می کردن

بعد از گروه خردسالان نوبت نوجوانان و بعد از گروه آن ها نوبت گروه ما شد
هر کس به اندازه خودش تلاش می کرد و نتیجه بازی هم بسته به شانس طرف و دقت و تمرکزش بود.
متاسفانه در یه دست مونده به آخر جمع پرتاب من صفر امتیاز شد و همین باعث باخت من در مسابقه شد.

بعد از مشخص شدن نفرات اول هر گروه، همه به داخل رختکن رفتیم و بعد از عوض کردن لباسمان هر کس به سویی رفتط.طبق معمول من و چند نفر دیگه سوار ماشین سنسی شدیم و با سنسی رفتیم
تو راه برگشت به خانه همش نگران مهمونامون بودم که اگر الان برسم و بپرسند که کجا بودی چه جوابی بدم. بعد از اینکه رسیدم خونه، در کمال تعجب دیدم خوشبختانه مهمونا هنوز نیومدن
از پدر و مادرم پرسیدم چرا هنوز اینا نیومدن
گفتند که تازه افتادن و نیم ساعت دیگه می رسن
تا مهمونا بیان یه خرده هم استراحت کردم
اون روز با این که تو مسابقه باختم ولی تجربه خیلی خوبی برای من و سایر بچه ها بود
درزم جایزه مسابقه هم که یک شمشیر کاتانا(1) مخصوص بود که جلسه بعد به نفرات برتر داده شد.

(1)کاتانا: (یا کِتانا) (در ژاپنی: 刀، انگلیسی: Katana) نام یک نوع شمشیر ژاپنی است که از قرن ۱۴ میلادی مورد استفاده نینجا های ژاپن بوده‌ است. لغت «کتانا» در زبان ژاپنی باستان به معنی «شمشیر» است.

از ویژگی‌های بارز کتانا شکل زیبای آن و استحکام خارق‌العاده‌اش است. در طول تاریخ، شکل آن تغییرات مختصری یافته، ولی اصول پایهٔ آن همچنان بدون تغییر مانده‌است. از جمله ویژگی‌های کتانا می‌توان به شکل منحنی تیغهٔ آن اشاره کرد. همچنین یک طرف شمشیر (لبهٔ داخلی آن) بسیار تیز است و اصولاً قسمت عقب سطح شمشیر از قسمت تیز و بُرندهٔ آن کلفت‌تر است.

کتانا اصولاً برای بریدن اجزای بدن طراحی شده تا زخمی‌کردن دشمن؛ به همین دلیل هر تیغهٔ آن به شکل خاصی طراحی شده‌است تا قدرت برندگی آن هر چه بیشتر اثرگذار باشد.