خبر خوب که هنوز زنده ام و حتما خیلی هاتون می گید احتمالا دیگه باشگاه نمیرم که پست نمی زارم

نه غلطه

باشگاه میرم ولی قرار شد اون چیزی رو به قلم بیارم که شاید برای شما هم جذاب باشه و تو این مدت چیز زیاد عجیب و جذابی رخ نداده 

به جزء یک چیز که سنسی این هفته بین باشگاه کیان و باشگاه درفک مسابقات دارت گذاشته

چند روز پیش سنسی ۲ عدد دارت خرید و توی باشگاه کیان آویزون کرد. قرار شد که مسابقه دارت بین باشگاه کیان و باشگاه درفک برگزار بشه، ورودی هر نفر برای مسابقه ۱۰ هزار تومنه و قراره با پولی که از بچه ها می گیرن به نفرات برتر جایزه خوبی بدن

تقریبا دو جلسه ای هست که من و تعدادی از بچه ها، دارت کار می کنیم. متاسفانه تو دارت عکس العمل ضعیفی دارم و اون جور که باید نیستم اما تو دلم ته امیدی دارم که شاید تو مسابقه برنده شم ولی با این وضعیت پرتاب هایی که من دارم، بعید می دونم کاری از پیش ببرم

مسابقه این جمعه یعنی ۱ بهمن برگزار میشه

و دقیقا اون روز ناهار مهمون داریم، خدا کنه که تداخل پیش نیاد

به هر حال برام دعا کنید شاید دیدید معجزه شد و مسابقه دارت رو هم مثل مسابقه یاساکو بردم

یا خدا خودت کمک کن...

ثبت شده در تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۳۰